بیشترین و کمترین بازدهی هفتگی نمادهای بازار سهام / برگ بنده سرمایه‌گذاری همچنان در اختیار بورس!

بورس
بهابین

نگاهی به معاملات هفته سوم فروردین‌ماه نشان می‌دهد که شرکت‌های کوچک بورس در این هفته بازار سرمایه، به خوبی رشد کرده‌اند و شاخص کل‌ هم‌وزن که نماینده‌ آن‌‌هاست حدود 6.5 درصد افزایش ارتفاع داده است. این در حالیست که قیمت دلار در هفته گذشته حدود 1.99 افزایش داشته و به این ترتیب می‌توان گفت که بازار سرمایه گوی سبقت را از دلار ربوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، با وجود اینکه ترمز بورس و شاخص کل در اواسط هفته گذشته کشیده شد، اما باز هم به نوعی بازار سرمایه نشان داد که امسال نمی‌خواهد از بازارهای موازی جا بماند و شاخص حدود دو درصد دیگر در این هفته که یک روز معاملاتی آن تعطیل بود، رشد کرد.

اما شاخص کل‌ هم‌وزن بر خلاف شاخص کل که تا حدودی رشد خفیف تری داشت، توانست بیشتر از 6.4 درصد رشد کند و بار دیگر نشان دهد که امسال توجه سرمایه‌گذاران به سهم‌های کوچک بازار بیشتر است.

نگاهی به معاملات هفته سوم فروردین نشان می‌هد که سهم‌های بورسی مانند هفته گذشته رشد‌های خوبی را به ثبت رساندند.

به طوری که ثشاهد با رشد 33 درصدی به قیمت 1913 تومان رسید و بیشترین بازدهی هفته بازار سرمایه را کسب کرد.

ولپارس و فباهنر نیز دیگر سهم‌های پربازده این هفته بازار بودند و که حدود 33 و 32 درصد رشد کردند. جدول زیر حمایت‌ها و مقاومت‌های سهم‌هایی که بیشترین بازدهی را در هفته سوم فروردین کسب کردند، نشان می‌دهد.

اما در همین هفته‌ای که بورس تا حدودی پررونق بود، باز هم نمادهایی بودند که رنگ قرمز را به سهامداران خود نشان دهند.

برای مثال وسنا در این هفته بیشتر از 10 درصد افت قیمت داشت و به قیمت 1445 رسید. سطح 1248 تومان مهمترین حمایت پیش روی سهم برای جلوگیری از ریزش بیشتر سهم است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار بورس بخوانید.