قیمت فیدلیتی در بازار / خودروهای خارجی و مونتاژی گرانتر شدند؟

خودرو
بهابین

قیمت خودرو در بازار آزاد همچنان صعودی است و این روند با اعلام افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها تقویت هم شده است. در این میان، موج افزایش قیمت به خودروهای خارجی هم رسیده و خودروهایی نظیر فیدلیتی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز انواع فیدلیتی در بازار آزاد با قیمت‌های دو تا 2.5 میلیارد تومان قیمت خورده‌اند. قیمت دیگر انواع خودروهایی خارجی نیز امروز افزایشی بوده است.

لاماری که کمتر از یک سال است پا به بازار خودرو گذاشته، با نرخ دو میلیارد و 390 میلیون تومان عرضه شد. این در حالی است که این خودرو در ابتدای ورود به بازار تنها 890 میلیون تومان قیمت داشت. دیگنیتی نیز وارد کانال دو میلیارد و 340 میلیون تومان شد.

فیدلیتی پرایم پنج نفره نیز امروز وارد کانال جدیدی شد و به دو میلیارد و سه میلیون تومان رسید. فیدلیتی پرایم هفت نفره نیز با قیمت‌های بالاتر بسته به سال ساخت، تا دو میلیارد و 250 میلیون تومان هم قیمت خورده است.

گفتنی است کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم به پنج میلیارد و 600 میلیون تومان رسید. ام وی ام X22 pro نیز امروز، جمعه، با قیمت یک میلیارد و 195 میلیون تومان عرضه شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار خودرو بخوانید.