قیمت طلا و سکه امروز 20 فروردین 1402 / نوسانات محدود در بازار فلزات گرانبها

طلا و ارز
بهابین

قیمت طلا و سکه امروز همسو با نوسانات محدود و کاهشی دلار، در کانال‌های قبلی مسیری نزولی داشته است. پیش از این نیز کارشناسان نوسانات قیمت در بازار مالی را برای کوتاه‌مدت محدود پیش‌بینی می‌کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، با وجود نوسانات کاهشی محدود در بازار دلار، قیمت طلا و سکه نیز امروز در مسیری کاهشی قرار گرفته است و  و در لحظه تنظیم این گزارش، قیمت طلا (18 عیار) نیز دو میلیون و 538 هزار و 100 تومان اعلام شده است. این در حالی است که نرخ بازگشایی طلا دو میلیون و 550 هزار 100 تومان بوده است. طلای دست دوم نیز اکنون حدود دو میلیون و 548 هزار و 100 تومان قیمت دارد.

در چند روز گذشته قیمت‌ها در بازارهای مالی نوسانات قیمتی محدودی در کانال‌های مشخصی تجربه کرده‌اند و کارشناسان معتقد هستند در صورتی‌که سیگنال سیاسی جدیدی به بازار تزریق نشود و یا دولت قصد تزریق ارز به بازار را نداشته باشد قیمت دلار در کوتاه‌مدت حدود کانال‌های 50 و 51 هزار تومان باقی می‌ماند و در نتیجه قیمت طلا و سکه نوسانات محدودی را تجربه خواهند کرد.

حباب سکه امامی در لحظه تنظیم این گزارش به هفت میلیون و 422 هزار تومان رسیده، این در حالی است در زمان بازگشایی امروز بازار حباب این نوع سکه هفت میلیون و 640 هزار تومان ثبت شده است.

حباب سکه بهار آزادی نیز حالا چهار میلیون و 522 هزار تومان قیمت دارد و بر خلاف سکه امامی مسیر افزایشی را تجربه کرده است. از سوی دیگر بر همین مسیر قرار دارد و قیمت آن نیز 6 میلیون و 921 هزار تومان ثبت شد است.

حباب ربع سکه همسو با سکه امامی امروز کاهش قیمت دارد و به پنج میلیون و 560 هزار رسیده، اما سکه گرمی کمی افزایش قیمت داشته و قیمت آن نیز سه میلیونو 827 هزار تومان اعلام شده است.

قیمت سکه امامی در حال حاضر به 31 میلیون و 600 هزار تومان رسیده و قیمت بازگشایی آن 31 میلیون 700 هزار تومان بوده است. قیمت سکه بهار آزادی نیز 28 میلیون و 691 هزار تومان اعلام شده، در حالی که قیمت آن در شروع معاملات 28 میلیون و 700 هزار تومان ثبت شده است.

از سوی دیگر قیمت نیم سکه  امروز 19 میلیون تومان اعلام شده و آخرین قیمت روز گذشته آن نیز همین بوده است. قیمت ربع سکه به 11 میلیون و 600 هزار تومان رسیده و همچنین قیمت سکه گرمی 6 میلیون و 800 هزار تومان ثبت شده است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.