فرصت مجدد سرمایه‌گذاری در صندوق سهامی انار

بورس
بهابین

صندوق سهامی انار با بازدهی ۷۱ درصد سالانه به سقف اولیه صدور واحد رسید، با مجوز سازمان بورس سقف این صندوق به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

صندوق سهامی ETF انار از صندوق‌های تحت مدیریت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج است، این صندوق با توجه به سهامی بودن جزو صندوق‌های پرریسک بورسی است که بازدهی خوبی در شرایط صعودی بازار دارد، بازدهی صندوق سهامی انار منتهی به ۱۹ فروردین ۷۱ درصد بوده که بالاترین بازدهی در میان صندوق‌های سهامی است.

با توجه به استقبال سهامداران در روزهای اخیر سقف واحد‌های سرمایه‌گذاری این صندوق تکمیل شد که با مجوز سازمان بورس سقف واحد‌های این صندوق به ۵ هزار میلیارد ریال افزایش یافت و سرمایه‌گذاران می‌توانند نسبت به سرمایه‌گذاری در این صندوق اقدام کنند.

مهمترین مزیت صندوق سهامی انار تحرک‌پذیری بسته به شرایط بازار است، به زبان ساده این صندوق خیلی سریع می‌تواند دارایی‌های خود را تغییر دهد و به سمت سهم‌های مثبت بازار حرکت کند. خرید واحد‌های این صندوق نیز به راحتی خرید سهام است و علاقه‌مندان می‌توانند با جستجوی نماد «انار» واحد‌های این صندوق را خریداری کنند.

همچنین می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه مدیریت صندوق سهامی انار از طریق تماس با شماره ۰۲۱-۷۹۳۲۶بهره‌مند شوید.