قیمت سکه پارسیان امروز 20 فروردین 1402

طلا و ارز
بهابین

جدیدترین قیمت انواع سکه پارسیان امروز یکشنبه ۲۰ فروردین در بازار اعلام شد.

برخی از معامله‌گران معتقدند حباب سکه با کاهش قیمت دلار روند صعودی به خود گرفته است که نشان‌دهنده مقاومت معامله‌گران سکه در برابر اصلاح قیمت است.

امروز شنبه 19 فروردین ۱۴۰۲،  قیمت سکه امامی میان افزایش و کاهش قیمت سرگردان بود. در لحظه نگارش این گزارش بازار کاهش هزار تومانی قیمت را نشان می‌داد. اما تجربه نشان داده تا پایان معاملات امروز این قیمت تغییر می‌کند. این قطعه از سکه در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۳۱ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان معامله ‌شد.

امروز سکه بهار آزادی با رشد ۷۰۰ هزار تومانی  بیشترین افزایش قیمت را در خانواده سکه‌ها داشت و با قیمت ۲۸میلیون و ۶۹۰ هزار تومان معامله شد.

نیم و ربع سکه هر کدام ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشتند و به ترتیب با قیمت ۱۹ میلیون و ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شدند.

روز پنجشنبه ۱۷ فروردین و امروز ۱۹ فروردین سکه گرمی بدون تغییر و با قیمت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت طلا نیز روند افزایشی داشت. هر مثقال طلا ۵۰  هزار تومان گرانتر از هفته گذشته معامله شد. هم‌ اکنون هر مثقال طلا در کانال ۱۱ میلیون تومانی و با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۳ هزار تومان مبادله می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومانی به قیمت دو میلیون و ۵۶۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلای دست دوم هم دو میلیون و ۵۲۶ هزار تومان شد که نسبت به روزهای پایانی هفته گذشته حدود ۱۵ هزار تومان افزایش قیمت داشت.