یک بام و دو هوا در بازار دلار

طلا و ارز
بهابین

قیمت دلار روز گذشته با هر دو روند افزایشی و کاهشی همراه شد. صبح دیروز اسکناس آمریکایی کاهشی آغاز به کار کرد و در آخرین معامله نقدی با افزایش محدودی همراه شد و در کانال ۵۱ هزار تومانی به کار خود پایان داد. در بازارهای همسایه نیز مشابه دلار تهران قیمت، رفت و برگشتی بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، روز گذشته قیمت دلار با روند کاهشی آغاز به کار کرد و در آخرین معامله دیروز با افزایش محدودی به کار خود پایان داد.

قیمت دلار، روز شنبه در بازار آزاد به کف کانال پنجم برگشت، یکشنبه و دوشنبه با قیمت ۵۱ هزار تومانی معامله شد و در آخرین معامله روز گذشته با قیمت ۵۱ هزار و ۷۶۰ تومان به کار خود پایان داد. این در حالی است که تا ظهر روز گذشته بازارهای همسایه نیز سیگنال کاهش قیمت به دلار تهران دادند اما در ادامه افزایش محدودی داشتند. دلار تهران نیز با همین روند کاهش و افزایش هر چند محدود همراه شد.

حواله درهم نیز در آخرین معامله روز گذشته با قیمت ۱۴ هزار و ۲۶۰ تومان بسته شد. این در حالی است که قیمت درهم دیروز را با کاهش قیمت و در کف کانال ۱۴ هزار تومانی آغاز به کار کرد.

بر اساس نمودار تکنیکیِ دلار تهران، این اسکناس در مثلثی گرفتار شده و وقت زیادی برای خروج از این منطقه ندارد.

قیمت دلار نقدی مرکز مبادله صبح روز گذشته، سه‌شنبه ۲۹ فروردین با رقم ۴۲ هزار و ۱۶۷ تومان کشف قیمت شد و ۱۴۱ تومان نسبت به روز دوشنبه افزایش داشت. قیمت دلار حواله نیز روز گذشته  ۱۲۷ تومان گران شد و با قیمت ۳۸ هزار و ۳۳۳ تومان کشف قیمت شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی  مانند هفته‌های گذشته روی رقم 28 هزار و 500 تومان ثابت بوده است. اما صرافی ملی طبق روال هفته‌های اخیر قیمت جدیدی منتشر نکرده است.

در نخستین ساعات روز گذشته سیگنال بازارهای همسایه به دلار تهران کاهشی بود و در ادامه روز روند افزایشی محدودی داشت. در آخرین معاملات روز گذشته در بازارهای همسایه دلار هرات، با قیمت ۵۱ هزار و ۴۳۰ تومان معامله شد.دلار سلیمانیه نیز با قیمت ۵۱ هزار تومان معامله شد.

روز گذشته ۲۹ فروردین قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله ارز و طلا نزدیک به ۲۰۰ تومان کاهش قیمت داشت و با رقم  ۴۶ هزار و ۲۴ تومان و یوروی حواله نیز با قیمت ۴۱ هزار و ۸۴۰ تومان اعلام شدند. دیروز یوروی حواله در مرکز مبادله یک پله کاهش قیمت داشت. همچنین قیمت یورو در بازار آزاد با رقم ۵۶ هزار و ۵۲۵ تومان رسید.

روز گذشته قیمت درهم در بازار آزاد با رقم ۱۴ هزار و ۲۶۰ تومان مبادله شد. همچنین قیمت حواله درهم در سایت بازار متشکل معاملات ارز  ۱۰ هزار ۴۳۸ تومان درج شد و افزایش محدودی داشت. قیمت اسکناس درهم نیز در این مرکز ۱۱ هزار و ۴۸۱ تومان اعلام شد. قیمت دلار درهم نیز ۵۱ هزار و ۹۳۰ تومان محاسبه می‌شود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.