قیمت طلا و سکه امروز 28 فروردین 1402/ رشد قیمت در بازار فلز زرد کلید خورد

طلا و ارز
بهابین

امروز 28 فروردین 1402 قیمت طلا و سکه با روند افزایشی آغاز به کار کرد. دیروز صبح سکه امامی در کانال ۳۰ و ۳۱ میلیون تومانی سرگردان بود و امروز این قطعه از سکه با قیمت ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در حال معامله است.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز ۲۸ فروردین قیمت طلا و سکه با افزایش آغاز به کار کرد. دیروز سکه امامی ۲۱۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت و در لحظه تنظیم این گزارش افزایش قیمت سکه امامی به بیش از ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت طلا نیز با افزایش قیمت سکه همراه شد. روز گذشته قیمت سکه بهار آزادی  روند کاهشی داشت و ۹۱ هزار تومان ارزان شد. این قطعه از سکه امروز بیشترین افزایش قیمت را در میان قطعات سکه دارد.

دیروز صبح سکه امامی در کانال ۳۰ و ۳۱ میلیون تومانی سرگردان بود و امروز این قطعه از سکه با قیمت ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در حال معامله است.

امروز قیمت دلا ربا روند افزایشی باز شد. رشد قیمت در بازار فلز زرد متعاقب رشد قیمت دلار رخ داده است. فعالان بازار طلا و سکه معتقدند اگر قیمتدلار کانال ۵۰ هزار تومانی را ترک کند، قیمت سکه محدوده  ۳۰ میلیون تومانی را از دست خواهد داد. این پیش‌بینی بنابر همگرایی شدید قیمت طلا وسکه با قیمت دلار در روزهای معاملاتی سال جاری قوت گرفته است.

گفتنی است بازارهای جهانی بازگشایی شده و انس جهانی طلا با قیمت ۲.۰۰۸. دلار و ۵۸ سنت  معامله می‌شود. طلای جهانی چهار دلار افزایش قیمت داشته است.

قیمت سکه  در آخرین معامله روز گذشته با قیمت ۳۱ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان به کار خود پایان داد. این قطعه از سکه در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در حال معامله است. روز گذشته سکه بهار آزادی در کف کانال ۲۸ میلیون تومانی بسته شد و کاهش قیمت ۹۱ هزارتومانی داشت. در حال حاضر این قطعه بیشترین افزایش قیمت را در خانواده سکه‌ها دارد. این قطعه از سکه با قیمت ۲۸ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان در حال معامله است.

روز گذشته قیمت نیم سکه بدون تغییر و به قیمت ۱۸  سکه ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. امروز صبح نیم سکه با  ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت آغاز به کار کرد. قیمت این سکه ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

دیروز  ربع سکه و سکه گرمی هر کدام ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشتند. در لحظه تنظیم این گزارش ربع سکه با قیمت ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان مبادله شد و افزایش ۱۰۰ هزار تومانی دارد. قیمت سکه گرمی نیز  ۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان است و نزدیک به پنج هزار تومان رشد قیمت دارد.

امروز حباب تمام قطعات سکه به غیر از نیم سکه افزایش قیمت داشتند. بیشترین افزایش حباب مربوط به سکه بهار با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.