قیمت دلار امروز 28 فروردین 1402 / همراهی اسکنای آمریکایی با بازارهای همسایه

طلا و ارز
بهابین

امروز قیمت دلار افزایش محدودی داشت. بیش از ۱۰ روز است که اسکناس آمریکایی در کف کانال ۵۰ هزار تومانی نوسان دارد. دلار امروز به محدوده ۵۱ هزار تومانی ورود کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز قیمت دلار، امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ در پله اول کانال ۵۰ هزار تومانی باز شد. رشد امروز قیمت دلار در حدود ۵۰۰ تومان است و همچنان در پله اول و دوم کانال ۵۰ هزار تومانی نوسان دارد. بازارهای همسایه نیز با همین افزایشِ محدود همراه بودند.

روز گذشته برخی فعالان بازار معتقد بودند در صورتی که قیمت حواله درهم بالای محدوده ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومانی تثبیت شود، احتمال دارد اعتماد به نفس افزایشی‌های بازار ارز بیشتر شود. امروز قیمت درهم از محدوده مذکور عبور کرد و با قیمت ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد. حال باید دید روند معامله در بازار ارز دستخوش تغییر می‌شود؟

به نظر می‌رسد بازیگران ارزی دلیل رکود و ثبات نسبی قیمت دلار در بیش از ۱۰ روز گذشته را رشد شاخص بورس می‌دانند که باعث شده برخی معامله‌گران دلار در تنگنای نگهداری یا فروش قرار بگیرند.

قیمت دلار نقدی مرکز مبادله صبح امروز، دوشنبه ۲۸ فروردین در سایت بازار متشکل ارزی با افزایش قیمت همراه شد و یک پله بالاتر نشست. قیمت دلار در سایت مذکور ۴۲ هزار و ۲۷ تومان کشف شد.

قیمت دلار حواله که در هفته‌ گذشته همواره رقم ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان را نشان می‌داد. روز گذشته یک پله بالاتر نشست و با قیمت ۳۸ هزار و ۱۰۱ تومان به ثبت رسید و امروز نیز افزایش محدود ۱۰۰ تومانی داشت. قیمت دلار حواله با قیمت ۳۸ هزار و ۲۰۶ تومان اعلام شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی  مانند هفته‌های گذشته روی رقم 28 هزار و 500 تومان ثابت بوده است. اما صرافی ملی طبق روال هفته‌های اخیر قیمت جدیدی منتشر نکرد.

امروز سیگنال بازارهای همسایه به دلار تهران افزایشی بود. دلار هرات با حدود ۸۰۰ تومان افزایش، در آخرین معامله نقدی امروز، با قیمت ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد. دلار سلیمانیه ۵۰ هزار و ۸۵۰ تومان شد. امروز قیمت دلار تهران با اندک اختلاف قیمت با بازارهای همسایه، پرچمدار بیشترین قیمت بود و با قیمت ۵۱ هزار و ۵۷۰ تومان در آخرین معامله نقدی امروز، معامله شد.

امروز قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله ارز و طلا کاهشِ محدودِ ۱۰۰ تومانی داشت. این اسکناس از صبح امروز ۲۸ فروردین با قیمت  ۴۶ هزار و ۲۱۱ تومان و یوروی حواله ۴۲ هزار و ۱۰ تومان اعلام شده است.  امروز قیمت یورو در بازار آزاد افزایش قیمت ۱۰۰ تومانی داشت و با قیمت ۵۶هزار و ۸۲۵ تومان معامله شد.

دیروز درهم در بازار آزاد با قیمت ۱۴ هزار و ۵۰ تومان معامله شد و امروز ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشت. در لحظه نگارش این گزارش قیمت درهم در بازار آزاد ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده است. امروز قیمت حواله درهم در سایت بازار متشکل معاملات ارز  ۱۰ هزار و ۴۰۳ تومان درج شد و افزایشی در حدود ۱۰۰ تومان داشت. قیمت اسکناس درهم نیز در این مرکز ۱۱ هزار و ۴۴۳ تومان اعلام شد. قیمت دلار درهم نیز ۵۲ هزار ۲۹۷ تومان محاسبه می‌شود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.